tisdag 16 maj 2017

LILJEKONVALJER ~ LIllies of the Valley

there is a translator to the right
OJ vad mycket Liljekonvaljer det finns i år....
många är inte helt utslagna..... men bara att ta in, så slår dom ut över natten....

man blir nästan bedövas av doften.....

rätt söta på närhåll...
tänk på att hela växten är mycket giftig och även vattnet som dom står i...

passar perfekt med en fin liljekonvaljbukett till mitt gamla 1800tals porslin...

ja nu är det fin i vår Herres Hage
Tänk att det är lika underbart varje år när värmen och ljuset är här...
fiolen och notstället är målat med Chalk Paint och sedan "patinerat"
ni kan se fler saker jag gjort HÄR ( scrolla nedåt i länken)
ni som gillar det jag gör, kan lätt följa mig på
där jag heter rosegardenmalevik
eller Facebook
där jag heter 
kram kram 
Håkan




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar